vineri, 30 mai 2008

Ca tot veni vorba de alegeri

Am citit zilele astea diverse opinii despre alegerile de duminica. Din cate am vazut, in mare, parerile sunt impartite in doua: unii care se duc sa-l voteze pe cel mai bun dintre cei rai iar altii nu se duc deloc la vot. Pe acestia din urma ii inteleg si le dau dreptate oarecum. A fost un timp cand ma numaram si eu printre ei. Apoi mi-am dat seama ca daca nu votezi nu rezolvi nimic, cum zicea si Badea, dupa aia nu ai nici un drept sa te plangi de cel care este la conducere.
Asa ca m-am gandit la alta solutie: ma duc la vot si pun stampila pe langa. Simplu. Cel putin in teorie. Stiu ca nici asa nu rezolv nimic, dar asa imi exprim eu nemultumirea fata de bosorogii comunisti muişti care ÎNCĂ sunt la conducere in tara asta. Stiu ca acel vot nu va conta, da cel putin voi avea constiinta curata. Pentru ca pur si simplu NU POT sa mai votez pe unu care sa vina si sa ne fure inca 4 ani si sa ne rada in fata. Nu mai pot, m-am saturat. Muistii astia nu au pic de constiinta, de remuscari, de etica. Is toti o apa si-un pamant. Ce sa alegi?
Decat sa aleg unu d'asta, mai bine nu aleg pe nimeni, dar stiu ca mi-am exercitat dreptul de a vota, drept obtinut acu 19 ani.
19 ani in care nu s-a schimbat absolut nimic. 19 ani in care fiecare a furat care si cum a putut din tara asta si acu se bat cu pumnul in piept ca vor pune capat coruptiei, saraciei, ca vor aduce tara asta la standarde vest-europene. O pulă.
Atata timp cat comunistii vor mai fi la putere, nu se va vedea nici un progres la noi. Iar daca de vorba bun nu inteleg, atunci ii pui pe toti frumos cu fata la zid si ii faci svaiter. Pentru ca altfel nu se mai poate.
Este oare nevoie de o noua revolutie, de o lovitura de stat, de transformarea politicienilor in tinte la poligon ca sa se schimbe ceva in tara asta??
Am spus-o si o voi spune in continuare: toti sunt o apa si un pamant. Toti sunt hoti, toti sunt fomisti, toti vor sa-si traga cat mai multi bani, toti vor jipane, toti vor vile, toti au neamuri si relatii, toti vor sa aiba maţul cat mai gros.
La alegerile de duminica ma astept la o prezenta la vot infima din parte populatiei pentru ca oamenii s-au saturat de vrajeli din astea electorale. Iar eu m-am saturat sa tot treaca masini electorale pe strada cu balonase si stegulete si sa-mi sparga timpanul zicandu-mi cat de pizdos e cutare candidat si cat o sa ne fure in viitorul mandat.
Partea cea mai proasta e ca toata lumea se plange dar nimeni nu ia masuri. Eii, eu m-am cam saturat sa tot stau si sa nu fac nimic. De acum ies la atac.

Iar pentru toti comunistii de la conducere, ascultati aici:

Niciun comentariu: