marți, 16 decembrie 2008

Punguta cu doi roni

Nu mai pooooot!!!!!! Am ajuns la capatul rabdarii!!!! Oameni buni, e "leu", nu "ron"; "lei", nu "roni".
Ma prostule, care esti prost, prostule! Ia zi-mi, ma prostule, presupunand ca ai cost suplimentar la telefon, tu platesti euro sau euri??? In SUA, hamburgherii costa n dolari sau n usd-i? Elvetianu' ia salariul in franci elvetieni sau in chf-i? Prostule!
Auzi, proasto de la Orange, care esti proasta, proasto? Orange-ul nu iti implineste o dorinta pe zi, putand sa castigi 500 de roni, 1000 de roni sau chiar 10.000 de roni, ci de lei!!! LEI, proasto! LEI.
Am sa scriu mare, ca pentru prostii care sunteti, cuvantul asta pe un bolovan si am sa va bat cu el pana va intra (la propriu sau la figurat), in cap!!!
Prostilor!!! E leu, nu ron!!!!! L E U ! ! ! "RON" e simbolul international pentru moneda tarii asteia de cacat, LEUL!!!!!!!Prostilor, ce sunteti prosti!!! Si pe langa ca sunteti prosti, da prosti, nu altceva, mai sunteti si snobi. E mai trendy sa zici roni...Prostilor, inainte de ingreunarea leului, ziceati roli??? Si pentru ca sunteti prosti, va explic ca "ROL-ul" era simbolul vechi, insemnand "Romanian Leu"...A, si ca sa va scot din prostie, va mai zic ca "RON" inseamna "Romanian New Leu"
Prostilor!

P.S.: Oare ronii din fata Universitatii "Al. I. Cuza" din Iasi, cati roni au costat???

9 comentarii:

Anonim spunea...

Ai dat maxim cu faza asta :)) bravo!

alex_blue spunea...

Pai nu e asa? Si la cata prostie e in tara asta, voi care sunteti prosti, prostilor, nu m-ar mira sa vad varianta scrisa a ronului "rron"

Anonim spunea...

Ba Alex, tu te mai miri de ceva in tara asta? Doar stii si vezi zi de zi cata prostie si incultura exista pe ulitele tarii... nu mai ai loc de atatia cocalari, inculti si plagiatori, care vad o moda in a fi prost...RON-ul este pentru unii un termen academic si il folosesc pentru a impresiona alti prosti... (sau proaste deseori)
Hai ciao si priveste lumea de sus, nu din mijlocul ei..

alex_blue spunea...

Da ma, da faza e ca auzi chestia cu ronii acolo unde te-ai astepta mai putin. Faza cu Orange-ul e pe bune...Ei chiar asa zic, de premii de " 'nspe mii de roni". Eu ascult chestia asta de fiecare data cand sun la relatii clienti...Chiar, maine am sa sun si am sa cer sa vorbesc cu o fiinta vie de acolo si sa-i zic de faza cu ronii...Eventual, o invit putin si prin camera 21...Va tin la curent cu ce "am rezolvat"
Si ma mai gandeam la o chestie...Oare s-ar prinde lumea la o campanie pro-leu si anti-ron? Am putea incepe cu mass-uri pe mess si cu o petitie online...Poate si crearea a doua personaje, unul pozitiv, Proleu si unul negativ, Antiron. Si ca sa aiba succes, cream si varianta tiganeasca: Prroleu si Antirron. Pe bune acum, incercam?

addi spunea...

mai zi, mai zi! sau "encore, encore" cum zic nemtii.

Anonim spunea...

Laudabila initiativa!! Felicitari!! Modalitatea de expunere e perfecta, asa ca pentru cei ce cheltuie "roni". Chiar ma gandeam si eu mai zilele trecute sa mai fac un rand de valuri (cum am reusit cu "Dai 1 leu, dar stai in fata" [poate trebuia sa scriu atuncu "Dai 1 RON, dar stai in fata" ca sa fie lumea de partea mea, ca deh...ca sa te inteleaga mediocrii trebuie sa te dai cu ei]) pe tema monedei nationale. Oricum ma ofer voluntar pentru o asemenea campanie: Proleu si Antiron. Inca o data, bravo!! PS: mai grav e ca si la banca sau institutii unde ai putea emite pretentii, tot cu "RONI" tranzactioneaza

Anonim spunea...

S-a creat o campanie pentru folosirea denumirii de "Leu/Lei" in loc de "RON/RONI".

Leu nu RON!

addi spunea...

noi avem deja campania noastra. cred ca se cheama "noi folosim leul". daca te uiti in partea dreapta, se vede o poza cu un leu. aia e

Anonim spunea...

Campania "Leu nu RON!" poate fi promovata si semnata, astfel incat putem avea vedea cine ni se alatura. Textul campaniei se poate pune inclusiv aici pe blog, intr-o caseta, printr-un link embedded.