Eu m-am cam saturat de intarzierile trenurilor si m-am saturat sa-mi pierd timpul stand boschete prin gari. De obicei nu ma afecteaza asa tare pentru ca nu schimb trenul si daca are intarziere, nu e nimic tragic. Dar sunt oameni care, din cauza unor intarzieri pierd alte trenuri si stau si asteapta ore intregi prin gari.
Nu vreau sa musc acum mana care ma hraneste, dat fiind faptul ca toata viata mea am calatorit moca cu trenu pentru ca am pile la minister dar simt ca nu se mai poate.
Locomotivele se apropie incet dar sigur de frumoasa varsta de juma de secol (!), cele mai multe is facute prin anii '60-'70. Normal ca cedeaza si se defecteaza si le mai apuca cate o criza de calciu. [am incercat sa evit cacofonia, da n-am putut, asa ca na]
De obicei din cauza lor au loc intarzierile. Tin minte ca acu vreo cativa ani, in apropiere de Lugoj a luat foc locomotiva si am asteptat 3 ore in camp pana a venit alta.
Apoi sunt vagoanele. Vestitele vagoane albastre. Vagoane in care iarna mori de frig si vara mori de cald. Cele mai rupte in gura vagoane pot fi vazute la orice tren personal si la acceleratul de Iasi-Timisoara si retur. Insa de la inceputul anului am vazut o imbunatatire: vagoanele vechi incep sa fie inlocuite cu vagoane reconditionate. De alea la comun, de zici ca mergi cu autobuzul (link).
Despre vagoanele astea e vorba
Al doilea factor cauzator de intarzieri este reprezentat de terasamentul prost si invechit.
Mai sunt si controlorii sau pe intelesul tuturor The Godfathers. Centrul Universului, buricul Pamantului in orice tren. Purtatori de sapca care [na ca iar e cacofonie] te intreaba de bilet cu cea mai mare scarba posibila iar daca ai nevoie de o informatie te trateaza cu sictir.
Si iaca asta-i treaba cu cefereul. Oare sa fie monopolul de vina?
p.s.: numai mie imi da erori infoferu?
Un comentariu:
Nici mie nu-mi merge infoferu....e varza...oare de ce nu-i dau 1 milion de lei unui copil de 15 ani care se pricepe, sa le faca si lor un site normal?
Trimiteți un comentariu