sâmbătă, 13 februarie 2010

Valentine's Gay

Sau cum i se spune mai nou, de catre romanii idioti, sfantul Valentin. Pe bune? Sfantul Valentin? Si Dragobete's Day cand e?
Si pentru ca nimic nu e mai de cacat decat globalizarea, ia sa vedem cam cum suna ziua de 14 februarie pe planeta asta vai de steaua ei (adica de Soare).

Romania
varianta moldoveneasca
El(scobindu-se in nas): Fă, ti iubiesc ca pi vodcă, fă!
Ea(facand ochii mari): Si eu ti iubiesc, uăi! Ci ziciai? Dai o vodcă?

varianta de Bucuresti
El(coborand dintr-un mertan, cu lant de aur la gat si cu ochelarii de soare pusi pe ceafa): După, dupe, ghiuvetă, păntru, baieti mei, tigare, doctoră
Ea(belind ochii la mertanul de aur de pe ceafă): Si eu te iubesc, pisi.

varianta ardeleneasca
14.02.2010
El: No, te iubesc, Ildiko!
14.02.2011
Ea: Si eu te iubesc, Ghio!

varianta generala
El: Haules, mo! Cati avem, pirando?
Ea(cracanandu-se): Mucles! 8 puradei. Mai bagam?

SUA
El: I love you! O fac pentru tara, steag, imn si presedinte!
Ea(in gand): Oare ce ar face Oprah in locul meu?

Anglia
El: E ora 5. Bem un ceai impreuna?
Ea: Yes! Dupa care, imi arati "Big Ben"-ul?

Franta
El: Je t'aime! Voulez-vous coucher avec moi, ce soir?
Ea: Notre poulles dans votre court. Qu'est ce-que vous avez prepare pour aujourd'hui?

Italia
varianta 1
Ea: Vrei sa fii sotul meu?
El: Nu stiu. Oare mama ar fi de acord?

varianta 2
El: Haules, mo! Cati avem, pirando?
Ea(cracanandu-se): Mucles! 8 puradei. Mai bagam?

Haiti
El: Din clipa in care te-am vazut, parca ceva s-a cutremurat in mine
Ea: Ce romantic!
Angelina Jolie: Nu vreti sa fiti copiii mei?

Spania
El: Pentru ca te iubesc, iti aduc in dar bijuteriile taurului ucis de mine la corida
Ea: Vai, multumesc! Pune-le in sacul ala, langa celelalte.

Turcia
El: Fesele tale ferme imi dau fiori cand le vad!
El: Masculinitatea ta ma da pe spate!

Japonia
El: Iubeste-ma sau imi fac harakiri!
Ea: Iar ai baut prea mult sake?

China
Din motive de ingramadeala, nu am reusit sa intelegem ce isi spun indragostitii unul altuia. Probabil ca era, oricum, ceva legat de partidul comunist!

Somalia
El: Ca semn al dragostei mele, primeste acest bob de orez in dar
Ea: Tu esti Dumnezeul meu!

Un comentariu:

Mobila Bontas spunea...

:)))) ce post amuzant.