vineri, 23 octombrie 2009

Undeva prin Balcani: Grecia

Am intrat în Grecia când soarele era pe ducă. De la graniţă am luat-o spre Ioannina, oraş în care ne-am cam invârtit în căutarea unui indicator dar în cele din urmă am găsit calea către autostrada Egnatia Odos. Păcat că soarele apusese pentru că respectiva autostradă trecea prin munţi pe care aş fi vrut să-i văd. Ajunşi în Kozani pe la 11 am decis că suntem prea obosiţi să mergem mai departe şi am dormit acolo. A doua zi am plecat spre Salonic cu gândul ca până seara să fim în Stara Zagora.
Drumul spre Salonic

Din Salonic n-am văzut decât şoseaua de centură, l-am ocolit si ne-am continuat drumul spre est. Am oprit în Kavala unde ne-am scăldat şi am beut o bere după care ne-am continuat drumul.



Iar de aici şi până în Stara Zagora am avut drum continuu cu o mică pauză de masă în Goţe Delcev.
Am ajuns la destinaţie pe la 11 iar la 11 jumate eram deja în Drums cu un pahar de Zagorska în faţă.

Niciun comentariu: