duminică, 4 mai 2008

A mai trecut unul...

S-a dus si Pastele asta. Eu nici macar nu l-am simtit. A fost o zi ca oricare alta, singurul lucru pe care l-am simit a fost lipsa scolii. La biserica m-am dus doar in noapte de inviere, am stat oleaca, mi-am luat lumanarea si apoi la somn. Principala mea activitate in aceasta scurta vacanta a fost frecatul. Frecatul mentei. Bine, am frecat si covorul cu peria (din cauza amenintarilor, nu de buna voie. daca nu curatam covorul, nu primeam mancare...deci...da). Cu ocazia asta am observat cozile care se faceau la batatoarele pentru covoare si praful aferent acestor batatoare.
Miel n-am mancat (sincer, nici nu prea imi doream sa mananc), pasca n-am mancat, oua rosii n-am mancat, cozonac am mancat, de ala de la magazin. Pana una-alta, a prins bine aceasta mica vacanta, care a coincis si cu 1 Mai.

Niciun comentariu: