vineri, 21 noiembrie 2008

Tu cu cine votezi?

Pentru ca nu am ce face si ma plictisesc grozav, am facut si eu 2 sigle ale unor partide de la Romania. Una e aia a comunistilor, si precum ziceam mai inainte, e bine ca s-a aliat psd-ul cu pc-ul pentru ca acum stim unde se gasesc majoritatea coimunistilor, si una e a pd-ului (cred). Si m-am scormonit ai in strafundurile mintii ca sa le gasesc cate un slogan. Ce a iesit se poate vedea mai jos. Daca o sa am chef, zilele urmatoare o sa fac si pentru celelalte bordeluri. Sau partide, cum li se zice acum.

*material realizat sub influenta alcoolului si a pink floydului

PNL - noi o sa va ducem acolo unde meritati - in jos



PSD-PC - pentru cei nostalgici, pentru tovarasi, pentru Ilici

Oricum, tot respectul merge la Dazicu.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cel mai aproape de comunism e pdl in acest moment