miercuri, 7 ianuarie 2009

Trebuie doar sa ceri

După cum scriam cu ceva timp în urmă (nu caut acu prin arhivă să pun link, va trebui să mă credeţi pe cuvânt), mie îmi place foarte mult zăpada. Din această cauză îmi doream foarte mult să ningă, ca să simtă şi fizicul meu că e iarna. Dar cum la mine acasă în Camerun nu ninge, toate speranţele mele sălăşluiau în aceste ţinuturi boreale în care se găseşte înfipt oraşul Iaşi. Şi m-am bucurat foarte când vedeam că pe măsură ce înaintam spre nord, grosimea stratului de zăpadă creştea o dată cu bucuria resimţită în sufleţelul meu. A nins chiar şi azi iar acum sunt -8 grade C, conform ANM. Deci DA!!! Aşa trebuie să fie iarna, cu zăpadă şi ger.




Acum, în timp ce scriu cu o singură mână, constat că e destul de greu să scrii cu o singură mână, în timp ce cu cealaltă îţi îndeşi mâncare în gât. Şi e şi mai greu să nimereşti diacriticile astea nenorocite pe o tastatură care nu are diacritice desenate pe ea.

Niciun comentariu: