joi, 14 mai 2009

Baaaaa!!! Reparati balanta aia! (sau "Aveti grija ca se vede prin basmaua de pe ochi!")

Nu stiu ce mi-a venit sa ma leg de Justitie...De parca n-as fi trait in Romania in ultimii 20 de ani. M-am trezit si eu acu'. De fapt, intrebarea ce urmeaza mi-am pus-o de mult timp, doar ca nu s-a materializat intr-o postare pe blog.
Am o nelamurire. Am vazut azi o stire dintr-un sat unde 3 barbati au intrat peste o baba sa-i fure banii...Se pare chiar ca i-au "propus" sa o puna si de-un viol (vorba Parazitilor:"era ala prea bolnav sau arata prea bine baba?"). Pana acum,nimic iesit din comun...Astea le mancam pe paine, la micul dejun. Un amanunt, insa, mi-a atras atentia. Intre cei 3 se afla si un nene care mai fusese cercetat si acuzat (probabil si condamnat, nu au mentionat in stire) pentru un viol, a carui victima a si decedat la scurt timp din cauza agresiunii. Intrebare: ala, violatoru', de ce p**a (pana) mea nu era la inchisoare? Sau poate a fost condamnat, asa cum s-ar cuveni pentru o asemenea fapta, la inchisoare pe viata si si-a ispasit-o, acum fiind reincarnat?
Cazul nu este singular. Va mai amintiti de basarabeanul din Brasov care l-a omorat pe ala? Si el tot asa, fusese condamnat si achitat. Sau de ala din Mall din Bucuresti, condamnat, achitat si apoi implicat in scandal. Sunt eu rau intentionat sau ce, daca, dupa parerea mea, judecatorii si magistratii care decid ca un om nu este vinovat sau nu necesita incarcerare, iar acel om,ulterior, comite infractiuni, ar trebui pedepsiti penal (judecatorii, daca ati pierdut firul). OK, iti asumi riscul (de obicei, odata cu riscul vin si cativa euro in cont) si spui ca un om nu prezinta pericol public si il lasi in libertate in ciuda faptelor sale,atunci esti raspunzator pentru faptele sale ilicite ulterioare. Omoara ala un om sau un tigan, faci si tu, tata,puscarie. Daca tu nu-l lasai liber,nu mai omora pe nimeni. Un medic care pune un diagnostic gresit, este acuzat de malpraxis. Un comerciant care vinde lucruri neconforme calitativ, isi pierde dreptul de vanzare. Pai si tu, purtator de roba si peruca paduchioasa, daca lasi un criminal liber, ai pus-o daca ala se gandeste sa-i faca pe oameni (sau pe tigani) sa doneze sange trotuarului.
In concluzie...Sunt eu prea exigent pentru tara asta sau...?

P.S.: In continuare imi sustin ideea ca la puscarie sa fie angajati gay pe la 1.90m, 160 de kile, preferabil negri si cu libidoul la maximum, ca sa le sara ochii din cap puscariasilor, sa-si aduca aminte cu durere in...suflet de perioada de detentie, sa le fie teama sa ajunga la bulau.

2 comentarii:

addi spunea...

bai, la noi justitia sta cu mana intinsa.
in alta ordine de idei, nu cred ca asta e locul potrivit pentru cenzura. daca ai ceva de zis, zici fara de'alde **
;)

alex_blue spunea...

Ei, poate mai citesc si virgine, care nu stiu ce e aia pula