sâmbătă, 5 septembrie 2009

Din nou Happyfish

Dupa cum probabil v-ati dat seama (nu tre' sa fii Einstein sau Terente sa observi asta, dupa cate materiale video am incarcat de la Happyfish), sunt fan al Pestelui Fericit. Si ca sa nu ies din dulcele stil manelistic ce ne inconjoara, fac si eu ca manelistii aia care tin cu tot dinadinsul sa impartaseasca intregii scari de bloc preferintele lor muzicale (am scris "muzicale" pt ca asa e expresia, nu ca ar avea ceva legatura cu muzica). De aia va mai aduc in atentie un material marca Happyfish. De data asta, pe cel care, dupa parerea mea, e si cel mai bun al lor. O parodie dupa reclama aia la bere cu ala care-l face de cacat pe sef, dupa care nu este dat afara, ba chiar "recompensat" cu un zambet, "Utopia" lui Thomas Morus fiind mai plauzibila decat aceasta situatie.
In fine, acu ca m-am dat si destept (traiasca wikipedia!), nu-mi ramane decat sa va invit sa vedeti clipul. Atentie, clipul contine un cuvant vulgar! Ala cu "p". Nu "pula"...Alalalt. Deci omorati-va copiii in prealabil (daca nu aveti unde in alta parte) daca sunt prin preajma.

Niciun comentariu: