duminică, 13 martie 2011

Pentru toti cei care cred ca au un cuvant de spus

Voi toţi care vă daţi cu părerea pe diferite forumuri sau prin comentarii pe diferite site-uri, învăţaţi să vorbiţi şi să scrieţi corect româneşte, altfel, părerea voastră nu contează. Abia m-am abţinut să nu vă scap şi o înjurătură. Toţi credeţi ca aveţi un cuvânt de spus. Ei bine, nu e aşa. Până când nu învăţaţi să vorbiţi şi să scrieţi corect româneşte, cuvântul vostru valorează fix zero.
Începând de acum, voi şterge toate comentariile care încalcă normele limbii române.

3 comentarii:

alex_blue spunea...

de ce sa le stergi? nu mai bine le lasam si ii facem de cacat, dupa care radem de ei? asa mai avem si noi un motiv de veselie ;)

Anonim spunea...

Nu uita să schimbi sloganul din capul paginii, că nu are diacritice :)

addi spunea...

cand vor fi toate browser-ele capabile sa citeasca diacritice, il voi schimba. dar nu la diacritice m-am referit eu. cateodata nici eu nu le folosesc, din comoditate.
zic de cei care nu stiu nici macar regulile esentiale ale gramaticii limbii romane. zici de cei care habar n-au sa foloseasca o cratima, nu stiu sa conjuge un verb sau nu sunt in stare sa faca un acord intre subiect si predicat. la asta m-am referit.