sâmbătă, 7 mai 2011

Scurta mea vizită la Chişinău

La începutul lui aprilie am facut o mică excursie până la Chişinău. Dar din motive diverse (motivul 1, motivul 2, motivul 3) n-am apucat să bag câteva poze aici.
A fost pentru prima dată când am fost în Republică. Prima impresie nu a fost chiar bună. Şoselele sunt mult mai proaste decât la noi (da, se poate!), şoferul conducea de parcă transporta saci cu cartofi şi având în vedere că eu am stat pe ultimul rând al microbuzului, până la Chişinău mi-a transformat ficatul în pateu.
Chişinăul este un oraş frumos, cu multă verdeaţă şi multe case. Îmi pare rău că nu am apucat să vad mai multe din el dar nu se pot face multe într-un oraş în două zile. Am văzut centrul, Muzeul de Istorie Naturală şi traseul de motocros... dar vor mai fi ocazii. Şi în speranţa ca nu mai tre să scriu mai mult, bag pozele.

Arcul de Triumf şi Catedrala

Statuia lui Vlad Ţepeş

Muzeul de Istorie Naturală (a se observa influenţele maure)

Tavanul muzeului



Teatrul Naţional Mihai Eminescu

Traseul de motocros

Oraşul văzut de sus

Palatul Republicii





Niciun comentariu: