sâmbătă, 7 mai 2011

Paştele pe meleaguri ardelene

Anul ăsta am hotărât să facem să facem Paştele într-un loc exotic, de aceea am ales Branul. Am închiriat o cabană cu familionul şi au urmat 3 zile de mâncare, beutură şi leneveală. Exact ce-mi trebuia. De data asta nu am mai vizitat castelul pentru că era prea mare aglomeraţia. Poate altă dată. La întoarcere am luat-o prin Râşnov, nici de data asta nu am văzut cetatea, am continuat cu Poiana Braşov, am urcat cu telecabina pe Postăvaru, unde era zapada de juma de metru iar eu eram în adidaşi şi apoi spre casă.
Din nou, din motive ce ţin de comoditate, voi lăsa pozele să vorbească.

O bucată din masivul Bucegi, vazută din faţa cabanei


O parte din Bran.
Acel vârf din depărtare, din partea draptă mi-a dat mari bătăi de cap pentru că nu ştiam ce e. Când am ajuns acasă, primul lucru pe care l-am făcut, a fost să consult o hartă. Aceea e Măgura Codlea.


Din nou, o bucată din Bucegi


Masivul Piatra Craiului

Sus pe Postăvaru



Cartierul Şchei din Braşov, la poalele Tâmpei


Încă o dată zic, şi probabil voi mai zice de multe ori: între Ardeal şi Moldova este o diferenţă enormă. În Ardeal, de cele mai multe ori simţi că eşti într-o altă ţară.

Niciun comentariu: