miercuri, 16 aprilie 2008

Cioc-cioc!

Salutare! Numele meu (de scena) e alex_blue, dar imi puteti spune simplu, Alex...Stiu ca sunteti curiosi sa aflati cat mai multe, asa ca o sa va satisfac (curiozitatea).
De ce camera 21? Pentru ca acolo ne-am petrecut, atat eu, cat si Andrei, vreo 4 ani din viata, ce au coincis cu studentia...Mama, ce vremuri!...Cu paturi supraetajate, cu aragaz si butelie "pe ascuns", cu bai comune, cu apa rece non-stop si non-nonstop, cu apa calda sau nu, cu dusuri vai de steaua lor, cu WC-uri in cel mai "dulce" stil romanesc, cu manele la maximum si cantece bisericesti in momentele de creatie fecalica...Ce mai..."viata de student", ca sa folosesc o expresie veche...
De aceea camera 21 e un loc special...Un loc unde fiecare intra cand vrea, zice ce vrea, face ce vrem noi si pleaca atunci cand nu mai are nimic de facut...Conditia principala e sa nu uite ca e o camera de camin, unde totul e permis...
Asa ca, dragii mei, va doresc o sedere cat mai placuta in "rum tuentioan" si nu pastrati linistea, pt ca intr-o camera de camin nu e niciodata liniste!
O zi maxima!
Alex

Un comentariu:

gosdra spunea...

Ba esti nebun? ai avut coleg de camera un alcoolic si eu nu am stiut? halal frate...care nu m-ai chemat la o bere acolo...abis sticle cu apa langa pat...numai cand veneam eu...cred ca sub pat era alcoolul! hai ca glumesc! bafta multa si respect mult pt 21 ca mi-a fost si mie alaturi cand am avut nevoie!