joi, 17 aprilie 2008

mesangeru' cel de toate zilele

Ma fratilor, ma omoara cu zilele mass-erii, mass-istii, mass-orii sau cum gura massii s-or chema...M-am saturat...am atatea persoane in lista de ignore incat orice alta adaugare nu mai are efect...
Poate, totusi, e o problema de perceptie din partea mea...Ia sa incerc sa privesc lucrurile intr-un mod mai pozitivist...Sa vad, ce iese?:
1. X-ulescu nu mai e...a iesit la o bere cu baietasii din fata blocului..."bye-bye all!"...Bravo! Mai bine la o bere decat sa dea in cap "la oameni" pe strada...Sa ai sete, X!
2. Cine merge la fotbal cu Q??? Nimeni? Uite eu am sa ma duc...Si ce daca eu sunt in Bucuresti, iar el e in Baicoi? Imediat ma sui in elicopterul proprietate personala, luat "pa persoana fizica" si ma duc sa-mi trag echipa cu baicoistii...Mersi de informatie, Q!
3. Dracula exista si e pedofil!...De unde trag concluzia asta? Pt ca sunt din ce in ce mai multe progenituri (a se citi copilasi) care au nevoie disperata de sange, grupa HIV pozitiv. De ce au nevoie de sange? Pt ca i-a vizitat de curand simbolul nostru national, sugatorul ala...Deci, haideti cu totii sa donam!
4. Trebuie neaparat sa am grija ce mananc! Nu se mai poate dom'le, toate alimentele sunt cancerigene...Uitati-va si voi cate persoane care au nevoie urgenta de bani pentru un transplant de creier, al lor fiind canceros...Incredibil!
5. Am gasit o metoda de a-mi face noi prieteni! Trebuie doar sa tastez numarul meu de cont din banca intr-o casuta de pe nustiuce site, apoi sa dau de 3 ori enter si de 2 ori escape si numele unui prieten imi va aparea pe ecran...Si uite asa, "prietenul la tastatura se cunoaste"...
6. Tocmai mi s-au rupt adidasii...Mi-e cam lene sa ies sa-mi iau "tenesi" noi...Noroc cu I, care are de vanzare " nikeuri Puma noi-nouti" Sa-i dau un telefon...Aoleu, nu-mi gasesc telefonul!!! Las' ca uite, are si telefoane de vanzare...Ba chiar si "uischi"...Ce noroc cu prietenul asta...Un adevarat "I-bei"!
Gata cu "ce am invatat noi azi"...Ideea e ca ar trebui creat un virus anti-mass...Si neaparat combinat genetic si cu H5N1, ca sa nu scape nici "pasarile alea negre"

Niciun comentariu: