duminică, 28 septembrie 2008

Chilote pe Buci

In saptamana care tocmai se termina mi-am luat concediu...Ajungand si prin Iasi si plimbandu-ma pe strazi, ce-mi vad ochii? Un magazin de tip "second-hand". Uitandu-ma mai bine la vitrina acestuia, mi-am dat seama ca patronul este din Republica Moldova. De unde stiu? Pentru ca exista un banc (rautacios, dupa parerea mea), care suna ceva de genu': "Intrebare la Radio Chisinau: "Ce's aia chiloti?" Raspuns: " Aia care chiloteaza avioane." Probabil ca pe acelasi sistem si reclama din vitrina cu privire la articolele comercializate in magazinul respectiv.
Glumesc, bineinteles. Nu cred ca e vorba de un basarabean. Pur si simplu e un patron fie neatent, fie, cum ar spune unii, de la tara. Ideea e ca ar face bine sa schimbe naibii "CH"-ul cu un "P". Nu de alta, dar strica imaginea second-hand-ului.



Si daca asta nu era de ajuns, in fata magazinului este un stalp cu o placuta ce indica strada pe care te afli. Acesta:

Pentru cei care nu stiu, strada se numeste de fapt Bucium. Insa cel care a lipit afisul pe "um" fie a incercat sa obtina o locatie cat mai buna, fie a vrut sa asezoneze oferta de chilote cu ceva buci.
Nu-mi ramane decat sa inchei cu fraza lui Mircea Badea : "Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul".

Un comentariu:

mines spunea...

isi respecta eticheta de second-hand :)
misto articolul ... ;)