sâmbătă, 13 septembrie 2008

Seminţe, hoituri şi leptopuri în trenul foamei

Dacă vreţi să vedeţi cum arată România într-adevăr, vă sfătuiesc să luaţi personalul de Iaşi - Mărăşeşti (sau orice personal). În prima parte a călătoriei am stat în picioare lângă un nene care duhnea a hoit şi rodea seminţe de bostan ca un profesionist. N-avea nici o jenă pentru că scuipă cojile pe jos. Când s-a dat jos, a lăsat i urma lui o grămăjoară destul de consistentă pe culoar (cred că era destul de satisfăcut de ce realizase).
Apoi am asistat la o scenă de cocalarism dus la un cu totul alt nivel. Şi-a scos unul leptopu în aglomeraţia aia de pe hol şi stătea cu el pe vine. Nu asta m-a deranjat ci faptul că a băgat muzică. Cât a putut el de tare. Am vrut să-i ofer căştile mele din milă. Şi bineînţeles că a băgat muzică furată de marele maestru plagiator moga.

Pentru că nu am avut internet în ultima săptămâna, am ratat multe evenimente şi am să încerc să recuperez. Sper să scriu ceva şi de LHC.

Niciun comentariu: