marți, 26 august 2008

Romania vazuta de sus (II)

Asa cum ziceam zilele trecute, o sa continui povestirea despre scurta mea vacanta.
Am plecat dimineata din Brasov spre Poiană. Ajunsi acolo, am urcat cu telecabina pana pe varful Postăvaru. Am stat putin pe acolo, am facut cateva poze si am coborat inapoi in Poiană. Poiană care nu mai e cum era cand eram eu mic. Incetul cu incetul devine un fel de Mamaia. Devine un loc unde vin toti maharii sa se laude cu masinile si cu lanturile lor de aur. Un loc unde se contruiesc vile peste vile si hoteluri de 5 stele.

Poiana Braşov văzută de pe Vf. Postăvaru


Braşovul, văzut de pe acelaşi vârf

Din Poiană am am coborat in Râşnov si de aici am mers la Bran unde, bineinteles am vizitat si castelul. In interior n-am facut poze, am facut doar pe dinafara. Castelul e foarte misto, e micut, iar curtea interioara e perfecta. Inauntru sunt camerele foarte mici si foarte multe, legate intre ele printr-o multime de culoare. Podeaua si scarile sunt facute din lemn, si scartaie la fiecare pas. Nu e un loc prin care sa te plimbi noaptea, mai ales daca esti slab de inger. Castelul a fost atestat prima oara la 1377 (parca) si a fost resedinta de vara a Reginei Maria a Romaniei. Din cate stiu eu, nu are nici o legatura cu Dracula.


O parte a castelului Bran


Castelul Bran


Cetatea Râşnov (pe care n-am apucat să o vizitez)


De la Bran am luat-o spre Brasov si de aici spre casa, pe Valea Oituzului.
Acum, dupa ce am vazut traseele astea (Poiana Brasov-Vf. Postavaru si Transfagarasanul), trebuie neaparat sa le fac si pe jos.

p.s.: ariciule, la intoarcere nu am ajuns prin Focşani. Ne vedem in Iaşi la o zână verde ;)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Una dintre cele mai frumoase zone ale tarii, Brasovul....
Pacat ca nu ai vizitat si Rasnovul, era o cetate medievala bine pastrata in care parca simteai ca te afli in secolul 16-17..

addi spunea...

am vrut sa vizitam si cetatea de la Rasnov da nu am mai avut timp. si regret ca nici anul asta nu am vazut Sibiul. poate le vad la anu, ca vreau sa ajung si la Sighisoara.