luni, 11 august 2008

Made in China

Am preluat si eu clipul video prezent pe blogul lui Visurat pentru ca mi s-a parut unul dintre cele mai frumoase lucruri pe care le-am vazut in ultimul timp. Este vorba despre o fantana arteziana (din China, se pare), care, dupa parerea mea, o face muci pe aia a hotelului Bellagio din Las Vegas. Sa nu mai zica lumea ca tot ce e chinezesc e de proasta calitate.


Spre comparatie, iata si ce poate sa faca fantana arteziana din Las Vegas (sunt sigur ca o stiti):

4 comentarii:

Anonim spunea...

super tare.... clasa

Mihai spunea...

Cum poate chestia asta fi o fantană arteziană? Chiar tu ai pus doua filmuleţe: la fântana arteziana (clipul doi)apa ţâşneşte în sus, da? În primul clip se vede clar că apa curge de sus în jos. Perdea de apă se numeşte.

Try to do some homework, not just copy-paste ;)

alex_blue spunea...

Asa este...Mea culpa! N-are sens sa fiu ipocrit si sa zic ca am zis asa ca sa inteleaga toata lumea...Am gresit si este o greseala cauzata de nestiinta.
Cat despre copy/paste, mi-e cam greu sa pun articole exclusiv originale deoarece, uneori, nu reusesc sa fiu in locurile despre care scriu...Asa ca mai recurg la copy/paste, insa INTOTDEAUNA mentionez sursa...

Anonim spunea...

pe aia din craiova nu ati vazut-o?
http://www.youtube.com/watch?v=WOf-sZbVon8