duminică, 24 august 2008

Romania vazuta de sus

Asa cum ziceam, am fost pe Transfagarasan. Foarte tare. Am plecat spre Brasov pe Valea Buzaului, am facut niste poze la Lacul Siriu si am mers spre Intorsura Buzaului. Seara am ajuns la Brasov, am dormit la matusa mea si dimineata am plecat spre Fagaras.

Lacul Siriu

De la Arpasu de Jos pana la Curtea de Arges am mers pe DN 7C supranumit Transfagarasanul. Drumul ala e absolut senzational. Daca aveti ocazia sa mergeti pe el, nu ezitati nici o secunda. Ajuns sus la Balea, ma asteptam sa gasesc si ceva zapada. Dar se pare ca si la cota 2000 incalzirea globala isi face simtita prezenta.

Transfăgărăşanul


Transfăgărăşanul văzut de mai sus


Cabana şi lacul Bâlea


Un cineva

Dupa ce am mai stat pe acolo, am coborat pe Valea Argesului spre lacul Vidraru (si opream din suta in suta de metri ca sa facem poze). Pana la Vidraru, cel mai impresionant baraj pe care il vazusem a fost cel de la Bicaz, care tine in spatele lui lacul Izvorul Muntelui. Dar barajul de la Vidraru e cel mai tare de pana acum, cu cei 166 de metri inaltime ai lui. Mai urmeaza sa-l vad pe cel de la Vidra pe Lotru si cele de pe Sadu si Sebes ca sa pot sa mor fericit.

Barajul de la Vidraru


Lacul Vidraru

De la Curtea de Arges am luat-o inapoi spre Brasov. Drumul e praf si pulbere. Si cica e drum european. Situatia se schimba insa cum intri in judetul Brasov. Dintr-o data, de la limita celor doua judete drumul devine lin si lipsit de gropi si marcat cu linii albe. Deci evitati judetul Arges daca mergeit cu masina. Am luat-o prin culoarul Rucar-Bran din care nu am vazut mare lucru pentru ca era noapte. Am ajuns la Brasov pe la 10.30 si ne-am culcat. Unde am fost a doua zi, scriu maine.

Acum, dupa ce am vazut si Transfagarasanul si barajul pot sa spun ca au facut ceva comunistii in tara asta si ca toata infrastructura tarii de ei e facuta. Pentru ca din '90 incoace nu s-a mai construit nimic.
Bineinteles ca in toate locurile in care n-am oprit erau prezenti si muntii de gunoaie lasati de concetatenii nostri. La ce tara frumoasa avem, oamenii astia nu merita sa traiasca aici.

Niciun comentariu: