luni, 18 august 2008

Mi-ati simtit lipsa?

Dupa 3 saptamani de absenta, iaca-ta-ma-s din nou printre voi. Deci puteti sa incetati cu telefoanele, cu mesajele si cu rugamintile de a scrie din nou.
Sa o luam cu inceputul. Pe 1 august am plecat la Iasi sa-mi caut de lucru. Dar pentru ca nu sunt nici faiantar, nici rigipsar, nici dulgher, nici motostivuitorist (!) n-am gasit. Am gasit insa un apartament in care voi sta cu chirie, intr-un bloc cu nume de proiect secret. Dupa ce am constatat ca mai bine ma duc undeva decat sa stau sa arg gazul in Iasi, am plecat la tara, unde s-a reunit toata famiglia. Si de aia nu am mai putut sa postez nimic aici. Pentru ca 3 saptamani nu am avut acces la internet. Am fost si pe la niste manastiri, am facut si poze.
Pozele le pun intr-un articol urmator ca sa fac mai multe (articole).

Pentru ca ai stat singur 3 saptamani, meriti o bere, alex.

2 comentarii:

alex_blue spunea...

Se cauta motostivuitoristi??? E bine de stiut, ca o rezerva in caz ca ma dau astia afara de la serviciu, ca eu am certificat de stivuitorist, ISCIR.
Cat despre bere, sa stiu ca beau doar REDS, ca sa fiu in "trend"

addi spunea...

reds? hmmm....se pare ca ai trecut si tu de partea intunecata a fortei