joi, 25 iunie 2009

B 07 EBA

Daca am inteles eu bine, europarlamentara Elena Basescu si-a ales acest pseudonim, EBA, pentru ca asa o cunoaste lumea, dupa nr de la masina - B 07 EBA. M-am gandit eu zile si nopti, in pat, pe scaun la calculator, pe buda si mi-am dat seama, intr-un tarziu, ca EBA vine de la Elena BAsescu.
OK...Pe langa stupizenia de a-ti pune la masina ziua de nastere, initialele numelui, coeficientul de inteligenta sau marimea pulii, asa, ca sa stie lumea a cui e masina aia (decizie care, dupa parerea mea, nu face decat sa-i ajute pe eventualii "dusmani" sa-ti identifice masina), a urmat apoi motivarea deciziei de a-si lua pseudonimul de EBA, ca "asa o stie lumea". Cine te stie, fa? Smecherii de Dorobanti? Cocalarii de Bamboo (crasma, nu magazinul)? Aia de se duc la petrecerile de fite si se ard in buda? Ok...Astia te stiu....Acu, cati dintre ei s-ar fi dus la vot? Bine, teoretic vorbind, ca oricum iti cumpara tac'tu voturile.
Ei, mergand pe acelasi rationament, cu EBA de la Elena BAsescu, stau si cuget. Daca ar fi existat un politician pe nume Cornel Oieru? Si daca acesta ar fi candidat independent si nu ar fi avut alta idee decat sa-si faca si el un pseudonim asemanator. Va dati seama ce ar fi iesit?
Si ce sloganuri ar fi fost..."Votati COI-ul!"(articulat, pt ca mi se pare ca si "Votati EBA" e tot articulat). "Vrei o schimbare? Alege COI-ul!" "COI. Ia atitudine!" "COI-ul e dintre oameni, pentru oameni!"...Si lista ar putea continua.
Exit-poll-urile: "Cu cine ati votat?" "Cu COI-ul"...
Ar mai fi un "acronim" din asta. MIR. De la Monica Iacob Ridzi, tantea asta care isi face de cap pe la MTS. Adevaru' e ca are putin din statia orbitala cu acelasi nume...N-are treaba cu lumea asta...E aeriana rau, orbiteaza in jurul lu' Baselu', atrasa de gravitatia unui om de o asemenea importanta (cacat)...Sa speram ca asemanarile nu se vor opri aici si tanti Ridzi-Pitzi o sa aiba aceeasi soarta ca statia orbitala sovietica si anume se va prabusi in mare, bucatica cu bucatica.

P.S.: De ce mie EBA imi suna a EBOLA?

2 comentarii:

addi spunea...

iti zic eu de ce iti suna a ebola: ai fost indoctrinat de biologi. urmeaza calea luminii si vei descoperi adevarul fiule

MissGo spunea...

Poate pentru ca si "iubitului" ei i se zice tot cumva in genu' asta, si anume Sida.