vineri, 5 iunie 2009

Entry poll

A sosit clipa cea mare, clipa de europarlamentare!!! Romani, purcedeti cu totii la vot! De ce? Pai, daca stam sa ascultam de politicieni, in frunte cu Baselu' si cu EBola lui, pentru a arata Europei ca suntem demni de ea, ca suntem responsabili, ca stim ce vrem. Cacat! Asa cum spunea si Mircea Badea in emisiunea de aseara (joi), acest mesaj s-a schimbat la fiecare sesiune de alegeri. Daca, initial, trebuia sa mergem la vot pentru ca am asteptat atat timp sa putem vota democratic, apoi pentru ca trebuie sa schimbam ceva, usor usor sloganul s-a schimbat in "mergeti la vot pentru ca tara are nevoie de voi, ca sa oprim hotiile", apoi in "votul tau face diferenta; nu lasa pe altii sa decida pentru tine" si finalizandu-se cu "votati ca sa traiti bine!".
Pe tanti Europa o doare fix in cur (cur care, dupa calculele mele se afla cam pe aici, prin spatiul mioritic) daca mergem noi la vot sau nu. Ei vor continua sa ne creada pe toti tigani, noi vom continua sa le demonstram asta, iar cei trimisi acolo vor sta frumos pe scaunelul de europarlamentar, vor semna zambitori statele de plata si vor raspunde in doi peri la intrebarile puse in limba engleza de catre jurnalisti (a se citi in Cotidianul).
Multi nu se duc la vot. GRESIT!!!!!!! Renuntati astfel la un drept castigat prin lupte, cu varsare de sange, in decursul istoriei! Nu faceti decat sa trageti o flegma pe cadavrele celor care au murit pentru ca noi sa avem astazi posibilitatea de a pune stampila aia undeva pe buletinul de vot. Cica nu se duc la vot pentru ca nu au pe cine sa voteze, ca o forma de protest la adresa clasei politice din Romanica. Mars, ma, de aici! Nu va duceti la vot pentru ca va e lene sa va miscati hoitul pana la gradinita sau scoala de la capatul strazii. Mai bine stati acasa si in acea ora "pierduta" spargeti seminte, va scarpinati in fund dupa care va mirositi degetul si ascultati manele pe Taraf tv.
Eu am sa merg la vot duminica. Stiti ca sunt sondajele alea de opinie luate la iesirea de la urne, numite exit poll-uri. Ei, eu am sa iau parte la entry poll si va spun dinainte pe cine votez.
Astfel, am sa iau frumos un pix cu mine in cabina de vot, am sa trec direct la capatul pomelnicului cu canditati si voi desena un patrat in care voi scrie "Niciunul din cei de mai sus", dupa care voi aplica stampila in acel patrat. Exact in centrul patratului, ca sa nu depaseasca laturile, sa nu fie probleme. In felul asta imi voi manifesta eu dispretul fata de cacaciosii (-oasele) care vor sa ne reprezinte. Ba chiar cred ca aceasta optiune de vot ar trebui sa se regaseasca in mod normal pe buletinele de vot. Astfel, s-ar vedea cat de multumita e lumea de canditati.
Chiar sunt curios daca o sa imi mai urmeze cineva exemplul. Prin Bucuresti, studentii care pozeaza buletinul de vot stampilat la PSD+PC, primesc 30 lei (cel putin asa zic ziarele). Eu nu imi permit luxul asta. Dar daca cineva imi dovedeste ca a facut ca mine, ii dedic un articol pe blog sau ii dau posibilitatea sa scrie el un articol aici. Plus alte forme de reclama. Ce ziceti,va bagati???

2 comentarii:

addi spunea...

nu stiu daca e loc pe buletinele de vot sa desenezi un patratel. daca fac rost de un telefon cu camera pana atunci, ma bag.

pana una-alta, votati vadim si becali sa scapam de canalii!

Anonim spunea...

:))
pot să-mi iau cu mine cărbunii pentru desen? :D
pweeeeease ;;).