marți, 16 iunie 2009

Votul, hotii si concluzia

Au trecut cam 10 zile de la aşa-zisele alegeri pentru europarlamentari. Nu m-am dus la vot. Şi nu mă simt vinovat cu nimic pentru că nu mi-am exercitat dreptul de a vota.
Aici există două tabere: cei care au votat şi care susţin că nu ai dreptul să te plângi dacă nu te-ai dus la vot şi cei care nu s-au prezentat la urne. În prima categorie eu îi bag pe acei oameni naivi care chiar cred că decizia lor contează şi că cei pe care îi aleg se vor implica în problemele lor şi pe meltenii care merg la vot şi apoi la pădure cu sentimentul că au contribuit la progresul ţării. Bagă mici şi bere pe gât şi îşi alimentează astfel iluzia că o ducem bine. În a două categorie îi bag pe oamenii raţionali care s-au săturat să tot primească capătul celălalt al organului genital de la politicieni.
Dar se pare că cele 30 de procente din populaţie care s-a prezentat la vot nu a constituit un impediment în împărţirea ciolanului. Nici nu a ridicat semne de întrebare moliilor de la conducere.
Nu ştiu exact cine a ieşit, ştiu doar de cele 3 creaturi cunoscute care au fost votate de o parte a populaţiei din ce în ce mai proastă se pare: Becali, Vadim, EBa. Ce mai poate să zică un om raţional? Ăştia sunt reprezentanţii unor clase numeroase din România: manelisto-ciobano-autoproclamatul intelectual plin de bani, nebunul paranoic pseudo-extremistul care poate renunţa la câteva principii dacă îi iese şi lui ceva şi progenitura răsfăţată ce pierde nopţile prin cluburi, slabă cunoscătoare a limbii materne a unei persoane influente. Pe mine nu m-a mirat cu nimic când am văzut că au ieşit şi ăştia. M-ar fi mirat dacă nu ieşeau. Din nou, poporul român nu m-a dezamăgit. Gândiţi-va că oamenii ăştia o să ne reprezinte în Parlamentul European. Să zicem că Vadim are ceva studii, că poate lega o propoziţie într-o altă limbă; da' Becali şi don'soara Băsescu? Ei abia vorbesc româneşte. Să vedeţi atunci distracţie. Iar eu o să mă distrez foarte.

Io susţin în continuare că fără violenţă nu se poate. Fără o lovitură de stat, ceva... Dar nu continui că intru în tărâmul instigării la violenţă, terorismului, răscoalelor şi dau de alte belele după aia. Un lucru e cert: politicianul român nu va face niciodată ceva în folosul societăţii decât cu pistolul la tâmplă. Ăştia sunt setaţi să fure cât se poate. Şi te fură cu legea în mână. Asta trebuie schimbat: să ştie că dacă face ceva ilegal, va fi tras la răspundere. Trebuie băgată frica în ei. Şi dacă nu se poate face cu ajutorul legii, mă gândesc la câteva metode mult mai violente prin care se poate ajunge la acelaşi rezultat.

Şi de aceea dacă cineva îmi va spune că nu am dreptul să mă plâng pentru că nu am fost la vot, va primi o spălătură esofagiana cu lapte de cuc. Băi idioţilor, tocmai de aia am dreptul să mă plâng: că am fost suficient de deştept să nu mă las păcălit de nişte hoţi ordinari. Iar voi continuaţi să va duceţi existenţa culcându-vă seara cu gândul că poate mâine va fi mai bine.

Niciun comentariu: