sâmbătă, 4 aprilie 2009

Nagyvárad

Adica Oradea. Orasul care ma gazduieste momentan. Un oras tipic ardelenesc, cu cladiri vechi si oameni ok. Nu sunt din cale afara de bucuros ca sunt pe aici, insa cu siguranta e mai bine decat in Bucurestiul ala de rahat. Am iesit ieri prin oras si am tras o fuga si pana la Baile Felix. Bineinteles ca am facut si ceva poze. Am sa vi le prezint in cele ce urmeaza.
Gara. Bilingva, ca sa intelege toti.


Primaria


O chestie faina cu minutele ramase pana vine urmatorul tramvai (bazata pe GPS, oare de ce nu se face si in Iasi?)


Ca-n povesti


Uite ca porumbeii nu il apreciaza prea mult pe Eminescu


Emblema si culorile orasului (FUCK YOU!!!!!)


Pietonalul Republicii (loc de promenada;foarte fain)


Popa motorizat


Torenvalk


Crisul Repede


Ar mai fi poze, dar risc sa incarc site-ul. Cel mai bine ar fi sa veniti aici sa vedeti cu ochii vostri. Baile Felix si 1 Mai sunt la 2 pasi, la fel si Pestera Ursilor si Ungaria. Pozele poate va vor crea impresia ca este varza orasul. Nu e asa. Nu e nici foarte stralucit, insa. Va astept. Numai sa-mi spuneti din timp, sa ma interesez de cazare.

Niciun comentariu: