duminică, 26 aprilie 2009

Senzational! In direct! In exclusivitate! A fost cutremur!!!

Da doamnelor şi domnilor, a fost cutremur. Cine nu a fost pe fază, să aştepte replicile. Cică au fost 2 etape. Eu pe prima nu am simţit-o. Pe a doua da. Dar cred că eu am fost de vină. O ardeam bengos cu chitara în mână, şi cred că am intrat în rezonanţă cu scoarţa pământului. Deci îmi cer scuze pentru eventualele neplăceri.
Dar televiziunilor atât le-a trebuit. În sfârşit senzaţionalul s-a produs. Invitaţi peste invitaţi, analize, grafice, hărţi, imagini în direct, din păcate nici o victimă. Dacă era şi vreun mort, ceva, atunci era aur curat.
De fapt nu a fost decât un cutremur banal, o chestie obişnuită. Mai bine câte unul mic o data la 2-3 ani decât unul mare o dată la 10-20 de ani.
Deci dragi oameni din tv nu vă mai căcaţi pe voi degeaba că nu a fost nimic senzaţional. A, încă ceva: eu tot nu pricep de ce nu a fost marele poiet Păunescu invitat să vorbească despre cutremur.
Şi cică epicentrul a fost la adâncimea de 120 km. Din câte ştiu eu, scoarţă terestră are o grosime de cam 40 km. Rezultă că epicentrul a fost în magmă. (?!) [nu e domeniul meu, nu mă pricep. deci dacă poate cineva să dea nişte explicaţii, îi sunt recunoscător]

Un comentariu:

alex_blue spunea...

S-au cam cacat bucurestenii pe ei. Au crezut manelistii si mahalagii "ca cad blocurile dupe ei". Era o donsoara la o televiziune care vorbea la telefon cu sefu' alora de la Centrul de Seisme si Alte Zgaltaieli (CSAZ) si il intreba daca a fost periculos, cate grade a avut (cica ar fi avut vreo 5...frig, dom'le, frig! mai putine ca berea!) si daca vom muri ca sobolanii in urma replicilor (un tip foarte destept cutremurul asta;imediat iti da o replica de te lasa rece). Si seismologu' a pus-o la punct repede:"Duduie, nu a fost nimic periculos. Nu s-a intamplat nimic. A fost vax cutremurul asta. Si nu va mai fi nicio replica, nu ma panicati oamenii"
Si Paunescu a fost in direct la Realitatea in timpul cutremurului. Vorbea despre unguri. Chiar era camera pe el cand s-a intamplat calamitatea naturala. Da' sa fim seriosi...La cat e de mare pupatorul in fund sef a cizmarului, probabil ca s-a gandit ca are mici scapari de la fasolea mancata la pranz
P.S.: addi, nu suntem mai presus de zeroTV sau can-cacan. A trebuit sa vina cutremurul sa mai postam si noi un articol pe glob.