joi, 26 iunie 2008

Ce vedem azi la teve

Sunt de 2 zile acasa. Pentru ca aici primesc internet cu portia, am avut timp sa ma mai uit si pe la televizor. La ce am vazut in astea 2 zile am ajuns la concluzia ca ar trebui sa fim recunoscatori ca suntem NUMAI ATAT de retardati. Sunt emisiuni care exista doar pentru a face audienta si atata tot. Sunt filme care sunt reluate si care sunt transmise o data pe luna, numai cu poc, bum, bang, explozii, impuscaturi si dialog zero. Stiri epuizate, stoarse de fiecare picatura de senzational, eventual daca mai e si vreo victima, atunci chiar e mana cereasca. Totul doar pentru audienta. Inca ceva, neaparat daca e vorba de aceiasi stire, trebuie sa fie atatea variante cate sunt jurnalele de stiri care prezinta respectivul eveniment. Nici nu mai stii care varianta e cea mai apropiata de adevar.
Fac aici o paranteza. Luni dupa-amiaza a cazut un acoperis in cartierul Zimbru din Iasi, cartier care de felul lui se afla mai la periferia orasului. Ei bine, televiziunea securistului felix a prezentat stirea ca avand loc "in centrul orasului". Doar pentru audienta sau din comoditate, pentru ca-i era lene lu Gigel de la stiri sa dea un search pe gugãl. [gol Turcia]
Ce sa mai zic de zero tv sau dede tv. Aici nu ai CE sa zici. Aici e spalare de creiere la nivel national.
A venit randul posturilor de muzica. Muzica e mult spus. Pentru ca ce dau aia nu e muzica. Am 3 posturi de muzica + postul ala cu manele (caruia nu-i dau numele ca mi-e scarba) + 2 posturi cu muzica populara, dintre care unul se manelizeaza pe zi ce trece.
Cele 3 posturi "de muzica" transmit aceleasi zgomote pe care le transmiteau si acum 3-4 luni, tot de 5 ori pe ora si pe care le auzi tot de 5 ori pe ora la radio si la diversi oameni pe loudspeaker. Daca apare un zgomot nou atunci e mare noroc pentru ca atunci il poti auzi de 15 ori pe ora. [slava mogului]



Singurul post tv la care ma mai uit e AXN SciFi. Dar vad ca si asta s-a nasparlit pentru ca vad aceleasi episoade pe care le-am vazut si in vacanta de Paste cand am venit acasa.
Inca ceva: de ce in toate filmele sf sunt 100.000 de luminite pe un panou de bord al unei nave spatiale sau sunt fel si fel de elemente care sunt puse acolo doar pentru a umple spatiul si care nu au nici un rol practic? [1-1]
Acu sa revenim la emisiunile mele preferate: alea cu tema sociala. Alea cu jale si dor. Alea la care personajele principale sunt alese din popor. Alea la care prezentatoarele trebuie sa se prefaca ca chiar le pasa (cacofonia e cu intentie). Si care trebuie sa se gandesaca la scumpirile la pantofi pentru a stoarce o lacrima ca sa dea bine la public.
Aaa, am uitat sa zic si de telenovele. Imi plac la nebunie. Mai ales ca avem si din alea autohtone pe toate canalele. Singurul moment din telenovele de care imi aduc aminte cu drag e acela in care si-a aratat Luciu sanii. [zise addi, stergandu-si o balã din coltul gurii]
Iar in curand cred ca voi folosi televizorul doar pentru a ma uita la meciuri care nu au legatura in niciun fel cu fotbalul romanesc si la Teleenciclopedia.

Acestea fiind spuse, imi inchei pledoaria cu deja clasicul "traim in romania" si cu urmatoarea poza:

Niciun comentariu: