miercuri, 11 iunie 2008

Ultimele şforţări intelectualo-mintale

Ultimele zile am fost ocupat. Mie imi place sa spun ca am scris cu spor si voiosie la o lucrare oarecare. Si scriind eu de zor la mai-sus-numita lucrare am incepat sa vad lumea altfel. Am inceput sa deschid ochii si sa vad detaliile. bleah...

- ultimele zile am mancat numai lactate. Nu stiu inca daca e de bine sau de rau. Chiar acum, in timp ce scriu, sorb(esc/ez) dintr-o cana cu lapte

- hartia igienica devine din ce in ce mai putina pe sul si din ce in ce mai scumpa. Care-i faza?

- de ce e hartia igienica roz?

- de ce i se zice "hartie igienica"? Pentru ca nu e igienica deloc. Nu e sterilizata, nici pasteurizata

- de ce nu mai au inghetata de care imi place mie la magazin? (eu continui sa cred ca e o conspiratie la adresa mea)

- in momentul asta is 3j'de grade in Iasi. Eu nu functionez bine la temperaturi din astea. Ma stric

- de ce imi vine sa fac orice altceva decat sa scriu la lucrarea al carui nume nu se pomeneste? (cine a vazut The Village?)

- toata lumea care raspunde la telefon incepe prin a-i spune persoanei cu care vorbeste unde se afla. In maxi, in tren, is pe drum, in autobuz, pe scari, in camera, pe buda...povestea continua

- polititstii comunitari CHIAR SUNT prosti

- voor mij een pintje, alstublieft!

- as fi ucis aseara pentru o bere da' mi-a fost prea sila sa-mi misc hoitul pana la magazin

- am ajuns sa ascult pana la epuizare pisele cantate de Pantera, Iron Maiden, Black Sabbath, Jimi Hendrix, Megadeth. De asta nu ma plang

- nu mai vreau caldura

Acestea fiind zise, ma reapuc mai mult sau mai putin cu placere de l*cenţă.

Later edit: I would like to say hello to my little friend The Snail from the U.S.

2 comentarii:

alex_blue spunea...

Hehe...cand ziceai de lactate si eu mi-am amintit de Melcu' din SUA...Si acum cand citeste asta parca-l aud: "Sa-mi sujiti mii pula...":))
In alta ordine de idei...tu te miri de hartia roz??? eu ma mir de aia parfumata...si nu inteleg...parfumul e ca sa nu iti cada tie nasul cand te stergi? asta dupa ce ai stat un sfert de ora in mirosul tau (sau si al altora, daca e baie de camin)...sau e ca sa miroasa curu' frumos?...ca in cazul asta, as face cadou cateva baxuri unor persoane, ca sa simta pupincuristii miros de piersicuta cand sunt in exercitiul functiunii
Iar la faza cu mobilul, fiecare raspunde prin precizarea locatiei pentru ca cea mai des utilizata intrebare la telefon este "Unde esti?", urmata indeaproape de "Ce faci?"...Parca-l aud pe unu raspunzand:"Alo! Salut! Pe veceu,"fecalizez" si ma sterg cu hartie roz si parfumata..."
Si DA, politistii comunitari sunt prosti...Inca imi mai pun intrebarea: daca politistii "normali" au cu ei caini politisti, politistii comunitari au caini comunitari???

addi spunea...

bai, hartia e parfumata ca sa-ti rascoleasca in subconstient amintiri despre inceputurile omenirii, cand stramosii nostri se dadeau jos din copac, isi marcau teritoriul si se stergeau cu panselute.
cu mobilul eu cred ca e mana guvernului si a americanilor. cum fiecare convorbire telefonica e ascultata, ei stiu unde se gaseste fiecare persoana. ei nu fac nimic, noi le dam informatia (de aia eu nu zic niciodata unde sunt la telefon).
politistii au cu ei politisti comunitari (ca si astia lenevesc toata ziua si se ling la oua)