sâmbătă, 14 iunie 2008

Visul unei nopti de vara

Mai tineti minte ce ziceam de politistii comunitari? Ei bine, aseara, visul meu s-a indeplinit. M-a bagat si pe mine in seama o patrula de d'astia. (Da da, chiar mi s-a intamplat. Nici acum nu-mi vine sa cred, sunt asa de emotionat..) Dar, sa o iau cu inceputul.
Am iesit pe la vreo 12 prin parc prin Copou cu niste cineva. La un moment dat, am ajuns la un parc pentru copii (d'ala special amenajat cu tot felul de utilaje si echipamente de tortura) si m-am pus intr-un leagan. Bineinteles ca m-au ginit baietii cu sapca si cu fosfor si m-au atentionat ca nu e voie si ca pot sa fac buba. Eu de ce sa tac? Nici nu mai stiu ce am zis (nimic vulgar sau jignitor la adresa lor) ca s-a ofticat ala mai sef de felul lui si a scos - ghici ce ? PIXUL si O FOAIE. Am zis stai sa vezi ca asta nu si-a facut tema pentru a doua zi la scoala, ne-a vazut pe noi si ne pune sa i-o facem. N-a fost sa fie. Mi-a cerut sa-i dau numele, adresa, facultatea, raspunsul la o ghicitoare care-l framanta de ceva vreme, solutia la un rebus si adresa mea de haifaiv. In timp ce aseza pe hartie imensa cantitate de informatie, scarpinandu-se des dupa ureche si bagand pixul in gura mai des decat rateaza Mutu, in speranta ca-si va aminti cum se face litera cutare, eu ma gandeam ca ia uite ma ca nu au dreptate aia care spun ca politistii comunitari nu stie sa scrie. Scria cu greutate, e adevarat (se cunostea pe fata lui ca si-a inchis jumate din procesele vitale ca sa nu faca vreun scurt, ceva) dar, SCRIA. Si uite asa s-a mai demolat un mit.
Deci da, acum sunt infractor cu acte in regula. Pe de o parte ma simt asa de mandru, dar pe de alta parte, asa de rusinat... Da-ti seama ca nu pot sa ma laud ca m-a avertizat politia DOAR pentru ca ma dadeam in leagan. E rusinos...

2 comentarii:

alex_blue spunea...

Hai ca stiu eu cum sa "te scot".
Eram si eu aseara in parc...Pe Adi l-au ginit pentru ca conducea (imi este permisa cacofonia...vorbesc despre politisti si in plus sunt in Bucuresti acum) un calut cu arc pentru copii sub influenta alcoolului, era drogat, avea si o prostituata pe sa,in spate, nu avea centura pusa, avea folie pe ochii calutului, nu avea sac la coada calului pentru balega si in plus a mai si vomitat pe comunitarul-sef...Si de abia l-am tinut sa nu-l bata pe sub-sef.
Asa ca bine ti-au facut, delicventule!!! Golanule!!! Sa vina minerii!!!

addi spunea...

bai, de calutul cu arc de unde stiai? ca nu am zis nimanui...
si am mai omis sa zic ceva. dupa ce am plecat noi, a mai venit un grup de baetzashi si fetshoare si aia au cam facut gat. atat le-au trebuit. ca au venit intariri - au venit niste malaci de 2/2 cu duba si i-au ridicat pe toti.
ei, daca ma ridicau si pe mine cu duba, atunci nu-mi mai era rusine sa trec asta la cv. da asa, numai un avertisment... si asta pentru ca ma dadeam in leagan...